2018. május 18., péntek

Vegyes bazár

Ma is esős, szeles, borús idő volt.
Kimostam egy gépnyi cuccot, s míg ment a gép, összegyúrtam a fasírtot és krumplit pucoltam.
Teregetés közben, még 10 óra sem volt, már kaputelefonált a postás. De ez nem a csomagos, nem a pénzes-leveles, hanem -- úgy látszik, még egy különböző rendeltetésű postás van, mégpedig -- az ajánlott küldeményes. Ezt a leghosszabb folyamat átvenni -- 4 aláírás, ebből 2 írott, 2 nyomtatott, és 2 helyre személyi igazolvány száma. Eddig nem tűnt ez fel. Ráadásul a csomagos meg az ajánlott leveles, úgy tűnik, már igen kora délelőtt is várható...
Lényeg, hogy megérkezett az aktív korú felülvizsgálati paksaméta. Most nem kapkodták el, az előző években úgy 3-4 héttel az éves fordulónap előtt megérkezett, most meg gyakorlatilag holnap lesz a fordulónapom! Már kezdtem is idegeskedni miatta.

Kisütöttem a fasírtot és csináltam krumplipürét.
Dani telefonált, és az ez utáni telefont már nem tudtam felvenni, mert megint befagyott a telefon... Pedig be van állítva a bekapcsolás utáni okos takarítás is. Na mindegy, Szilvi megint szórakozhatott vele egy sort.

Megnéztem a tegnap lement szokásos két műsort, levelezgettem, játszottam.
Valamint kiolvastam Agatha Christie A barna ruhás férfi c. krimijét.
Este BK.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése