2018. május 30., szerda

Szakállas kihívás

Keressünk szakállas szereplőket!
címmel indított kihívást N1209, melyre 137.-ként jelentkeztem.


Sziasztok!
Mostanában olvastam egypár könyvet, melyekben hosszú szakállas emberkék voltak, de nem találtam hozzá kihívást, ezért gondoltam, csinálok egyet. Annyit kell tennetek, hogy elolvastok EGY könyvet, melyben a szereplőnek szakálla van, vagy csak említést tesznek róla. Nem elég a borosta vagy a bajusz.

Nincs más dolgod, mint:
– megnyomni a Részt veszek gombot,
– elolvasni EGY könyvet, amiben valakinek szakálla van,
– egy minimum 5 mondatos szöveges értékelést írni (csak csillagozás nem elég),
– hozni hozzászólásban egy Én és a könyv linket és egy szakállas idézetet.

A kihívás kezdetétől érvényesek az olvasások, de természetesen újraolvasás is ér. Bármilyen nyelven hozhattok idézetet.
Sok sikert és jó olvasást. :)

Agatha Christie: A barna ruhás férfi c. könyvet vittem.
Volt miből válogatni, mert több szakállas férfi is szerepelt a könyvben: 
„Magas férfi volt, nyilvánvalóan holland, állán lángoló, vörös szakállal.” 
„Egy alacsony, fekete szakállas holland férfi várt, akit sose láttam azelőtt.” 
„Magas, barna, szakállas férfi nyomakodott át mellettem, és a test fölé hajolt.”

Megkaptam a 356. plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése