2018. május 26., szombat

Honesty 13 éves


Honestyt szépen kifésültem, az időnek 80%-át átjátszotta a harapdálással és karmos fogással.
Délutánra mindennek már nyoma sem volt...
Direkt az ő kedvéért olvasztottam ki két nagyobb csirkemellet, s az egyiknek felét Honesty szülinapi felköszöntésére szántam.:)
(Hony baba belesnek ugyan beles, de annyira nem, hogy egy teljes fél csirkemellet egyszerre bevágjon; ez itt csak a jeles esemény miatt volt így kitéve, mintegy tortaként.:) Daraboltam belőle, és a maradékot pedig további 3 alkalomra kiporcióztam és másnap estére elfogyott.)
Megcsináltam a díszítményt, persze Honesty nem értette a nagy felhajtást. Mikor feljött az asztalra, rábukott a csirkemellre, ami persze a látványosság kedvéért még egyben volt. Próbáltam némi türelemre inteni, de tök felesleges volt. Nem volt hajlandó szépen eléje ülni a "tortájának", pedig amúgy milyen sokszor ül úgy, mint egy modell!
Úgyhogy fel is adtam hamar, amúgy sem akartam erőltetni, csak reméltem, hogy spontán is megtörténhet -- mindenesetre lesben álltam a fényképezővel, de nem jött össze. Azért az esemény ezekről a képekről is lejön.





 Boldog 13. szülinapot kívánok Honestynek! :)


Arany cicaszív

Májusban akkortájt tündérek jártak,
és - már tizenhárom éve - megszülettél.
Májusi aranyszív, valahol már vártak,
pedig akkor még titok volt ez, rejtély.

Tündérek hintették csodaszép szemedbe
az összes drágakő örök ragyogását,
aranyszívednek szeretettel átszőtt
kedves, okos, bújós dorombolását.


Fenti verset nyilván én követtem el.
A csirkemell többi részéből pedig édes-savanyú csirkét készítettem basmati rizzsel.
Feltöltöttem a képeket, javítottam.
Megnéztem a tegnapi szokott műsorok videóit.
Később leveleztem, játszottam, neteztem, elolvastam egy újabb Holly Webb-könyvet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése