2018. május 10., csütörtök

Háziorvosnál

Délelőtt mindkét almozót, a tepsist és a fedettet is kitakarítottam. Na persze egymás után, hogy egy alom mindenképp kint legyen.
Megvan ennek a jól szervezett menete, mert különben elég sok pluszmelóval, plusztakarítással járna, ha nem így lenne. Egy lavórba öntöm a benne lévő, általában erre készülve már minimális tiszta almot, aztán kisúrolom meleg vízzel a belsejét, majd kívülről is átmosom. Az a legkevésbé "kedvelt" mozzanat, hogy állandóan ide-oda kell evickélni a vécé és a fürdőszoba között -- mivel nekünk (amúgy szerencsére!) nem egyben van a kettő --, ugyanis a vécén öntöm le a fürdőszobában, a kádban végzett súrolás eredményét. Aztán persze nehéz is a cucc, meg öntés következtében is itt-ott mellémegy a célhelynek ez-az... Emiatt aztán nyilván vannak utómunkálatok is.
A következő meleg vízbe már Domestos is kerül jócskán, azzal is átsúrolom az egészet, és hagyom egy kissé ázni. Túl sok ideig nem várok, nem kockáztatok, mert ha Honesty ráfanyalodna közben a kis "tepsis" almozásra, hát a végtermék nagy valószínűséggel mellette kötne ki -- jártunk már így almos takarításánál. Érdekes módon mindkét macska tudja a helyét: Haramia a tepsisbe, míg Honesty az ajtós macskabudiba jár. De nyilván ilyenkor szükség törvényt bontana, hát sietni kell. Általában úgy szoktam időzíteni, hogy mikor almoznak, igyekszem utána lebonyolítani ezt a mókát.
A domestosozás után zuhannyal átmosom alaposan az egész kócerájt, majd nem várom meg, míg megszárad, hanem megfelelő ronggyal szárazra törlöm, hogy már pakoljam is bele az almot.
Mikor mindkét illemhely megvan, akkor megkönnyebbült sóhajjal ki- és lemosom a kádat, mosdót, budit, felsepregetem és felmosom a járólapot. Nyilván minden macskás valahol hasonlóan csinálja, csak mivel elég jelentős idő, ezért szertartásszámba megy.

Megnéztem a tegnapi Elifet, most a tegnapi Vigyázat-ot késő este néztem meg.
Kora délután összekészülődtem, és 3 környékén elindultam a háziorvoshoz.
Nem volt túl sok idő, mert nem kellett bemennem. Viszonylag hamar kijött Juditka, és odaadtam neki a legutóbbi látogatásom óta eltelt időben lezajlott vizsgálataim leleteit másolásra vagy beírásra, valamint listát az anyám és a saját gyógyszereinkről, amelyeket fel kell íratni. Felírattam a tápszert is, mert januárig van rá utasítás. Mindenképp elfogy a családban.
Összesen jó félórát töltöttem itt. Kifelé kiszedtem a receptekből azt, amelyek máris kellenek majd, és kiváltottam. Anyámnak is a Betaloc ZOK-ot, mert neki az szokott leghamarabb elfogyni.
Felfedeztem ott a házsorban egy fagyizót, melyet eddig nem láttam, és vettem egy kétgömböset (gyömbéres narancs és mazsolás karamell), leültem a Coop melletti magasított betonágyás szélére, és átszellemülten befaltam.
Utána bementem az itteni Coopba vásárolni, majd eredményesen hazarongyoltam.
Este BK, net, levelezések.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése