2018. május 30., szerda

Targyak kihívása

Tárgyak a borítón
hovi kihívása, ezen 159.-ként vettem részt.


Bárhogy kerestem, nem találtam olyan borítós kihívást, ahol az a lényeg, hogy egy tárgy, eszköz, kellék legyen rajta. Így most csináltam egyet. :)
A teljesítéshez a következőket kell tenned:
– Rányomsz a „részt veszek” gombra.
– Hozol 5 db olyan könyvet, melynek borítóján valamilyen tárgy szerepel (pl.: kilincs, hűtő, csillár, hangszer stb.).
– FONTOS! A borítón nem szerepelhet semmilyen élő dolog: sem ember, sem állat, sem növény! Tehát a központi szerep a tárgyé.
– NEM fogadom el tárgynak az alábbiakat: egy város, ország stb. sziluettje/képe, kikötő, ház/épület, kunyhó, bármilyen étel, hajó.
– Itt csak a magyar borítók játszanak, tehát magyarul kell olvasnod a könyveket!
– Az olvasások csak a kihívás kezdetétől érnek!
– Lehet újraolvasás is!
– Mivel csak 5 könyvet kell elolvasni, ezért kérnék mindegyikhez csillagos és szöveges értékelést is Én és a könyv linkkel.
– Ha mindent rendben találtam, megy is a kitüntetés. :)

UPDATE: Emberi testrész és emberi sziluett sem szerepelhet a képen (még grafikusan, rajzolt vagy szobor formában sem), hogy pontosítsak, mit értek azon, hogy nem szerepelhet ember a borítón!
Ha bármilyen kérdésed van, írj nyugodtan! :)

1. Agatha Christie: Nyílt kártyákkal (kártya)
2. Agatha Christie: A fogorvos széke (fogorvosi szék)
3. Agatha Christie: A ferde ház (injekciós fecskendő)
4. Agatha Christie: Három vak egér (egérfogó)
5. Gligorics Teréz: Szimultán (sakktábla)

Megkaptam a 360. plecsnit.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése