2018. május 7., hétfő

Hétkezdő

Apám ma lenne 96 éves! Hatalmas kor, de elméletileg akár lehetséges is lenne, hogy megérte volna... Ehhez képest már 35 éve nincs köztünk.:( Annyi idős volt, mint én most...

Tegnap éjjel még letöltöttem a fényképeket, ma pedig Dani is átküldte, amiket a mobiljával fényképezett. Eltöltöttem pár órát a feldolgozásukkal Photoscape-pel, utána pedig albumba tettem egy részüket és felraktam. Relatíve persze, de elég nagy tetszésnek szoktak örvendezni a képeim.:)) Mikor eltelik egy idő és nem rakok fel képeket, már szoktak aggódni közelálló kedveskéim, s mikor megjelennek, saját szavaik szerint lecsapnak rájuk. Én is imádok fotózni, de annak is örülök, ha más örül nekik.
Leveleztem néhány emberrel, főzni nem kellett, mert anyám által pár napig erre nincs szükség most...

Cicázás, olvasás, BK.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése