2018. május 30., szerda

Hozzámillős kihívás

Hozzád melyik könyv illik?
liliom1229, 74. résztvevő voltam.


Sziasztok!
A legtöbb tinihez hasonlóan én is szeretem internetes tesztekkel elütni az időmet. A hétvégén tanulás közben/helyett ráakadtam egy olyan kvízre, ahol 7 egyszerű kérdés után kiad egy könyvet, ami a válaszaid alapján szerinte a legjobban passzol hozzád a Libri kiadó könyvei közül.
A feladat egyszerű:
1. Kitölteni a tesztet ezen az oldalon: (link)
2. Megnyomni a Részt veszek gombot.
3. Elolvasni a kapott könyvet.
4. Értékelni legalább csillagosan, szöveges nem kötelező, de megtiltva sincs. :) 
5. Várni a plecsnit.

Az olvasásokat a kihívás kezdetétől fogadom el. Újraolvasás ér. Ha véletlenül több könyvet ad ki (például a próbálgatások között nekem kidobta Agatha Christie könyveit), akkor szerencsés vagy, választhatsz egyet.
A könyveket előre jelezzétek hozzászólásban.
Igyekeztem minél több lehetőséget végigböngészni és az eredményeket feltölteni a könyvekhez.
Remélem, tetszeni fog nektek a kihívás!

A teszten Agatha Christie könyvei jöttek ki, úgyhogy szerencsém volt.
Agatha Christie: Az elefántok nem felejtenek c. könyvét vittem, és megkaptam a 345. plecsnit.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése