2018. május 14., hétfő

HM antológia

Szilvire bíztam megint két csekk befizetését a vásárlás mellett.
Épp hazaért és javában beszélgettünk, mikor 11 körül erőteljes kopogás: csomagpostás, váratlanul! Illetve tudtam, hogy valamikor majd érkezik, de fogalmam sem volt, hogy már feladták és várható.
Megjelent a Holnap Magazin szép új, Időörvény c. antológiája, s megérkezett a két tiszteletpéldányom. A könyvben 4 versem szerepel.

 
Nagy öröm.:) Az idén sem múlok már ki antológia nélkül.:))

Danival csetelgettem, hűtőbeli kajákat szelektáltam, átrendezgettem, hogy valamennyire áttekinthető legyen már a dzsumbuj, s ez sok mosogatással jár.
Levelezgettem a cseten, István telefonált.

Estefelé jött Dani, hozta a szennyest.
Odaadtam neki az anyámhoz viendő göngyölegeket, valamint a felíratott receptjeit és az egy kiváltott gyógyszert. Adtam Daninak két doboznyi ("meglehetős" adagok) jázminrizst, tetejükön 2-2 Hawaii-csirkemellszelettel, aztán a szál házikolbászomnak a felét, és 3 szál újhagymát. A kajának mindig örül.:) Valamint adtam pénzt 2 csomag alomra.
Így a mostanság esedékes dolgokat lerendeztük. Az anyámhoz viendőket azért adtam oda, hogy nyilván ő megy hozzá leghamarabb, és tudjuk a helyén a dolgokat.
Este BK.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése