2018. október 22., hétfő

Szabadnapos hétfő

Olvasós, netezős nap.
Dolgozóknak ledolgozott vagy szabizott nap, gondolom, mivel úgymond, hosszú hétvége második felét éljük.
Sokat cseteltem-levelezgettem, játszottam.
Honesty is megszépült kb. fél órára 😁 -- fésülködtünk egyet.
Gombapaprikás és nokedli volt a megkívánás alapja, így hát megkreáltam. Borzasztó ezt kitalálni mindennap, hogy mi a fenét lennék képes megenni... és azt is csak egyszer, max. kétszer.


Megnéztem a múlt hét csütörtöki és pénteki Elifet.
Bencét hozták este.
Örültem, hogy végre nem tűnik el minden "hétköznapi" műsor csupán a hosszított hétvége miatt, mert az a szokás, olyankor se BK, se Szulejmán akkor sem, ha konkrétan nem ünnep a nap, csupán egy ledolgozott hétköznap. Bár engem nem érint túl masszívan a dolog, mert nem vagyok állandó és tősgyökeres, többcsatornás, pláne szörföző tévéző. Lényeg, hogy csodálatosképpen leadták a Survivort, és ugyanúgy holnap, az ünnepi napon is le fogják adni. Még jó, hogy nem mondtunk le alapból róla és be sem kapcsoltam volna a tévét.
Utána megnéztem A dzsungel könyvének egy újabb változatát, melyet már láttam ugyan, de régebben és egyszer.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése