2018. október 20., szombat

Otthonozós

Netezés, olvasás, itthoni ténykedések.
Csetelgettem jópár emberrel.
Délután Dani hozta a szennyesét, elvitte a múltkori ruhaadagjának hátralévő felét, ami akkor még nem száradt meg. Most lesz ideje megszáradni, mert 4 napos ünnep első napjánál tartunk... Holnap szándékszik anyámhoz menni.
Pakoltam elvinni anyámhoz túrós csuszát, valamint neki (Daninak) gyros csirkemellet rizzsel, fokhagymás dresszinggel. Odaraktam még anyámhoz vinnivalóként szárazkenyeret is.
Ha már itt volt, meglátta és kivitte a tele szemeteszsákot is, valamint a tele használtalmos zsákot is... ez elég gyakran előfordul egyébként. Én nagyon nem bírok teherrel lépcsőzni, Szilvi meg halogatja. Kiviszi, de ha úgy halogatja, hogy Dani közben jön, akkor Dani kiviszi.

Este X-faktort néztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése