2018. október 5., péntek

Lőn péntek

Tescós Félix-akció van, méghozzá igen remek: 999 Ft a 12 tasakos dobozos Félix. Ez nem hagyható ki. Szilvi vállalkozott a beszerzésre, úgyhogy hozattam vele 5 dobozzal.
E héten úgy vásárol Szilvi, hogy elsősorban azokat a dolgokat listázom, amelyek ahhoz kellenek, hogy zökkenőmentes legyen a hétvége, azaz István ellátása.
Több órát foglalkoztam súrolgatásokkal, lemosásokkal, tisztogatásokkal és rendrakással. Különös tekintettel az ajtókra, ablak- és ajtókeretekre, a konyhapultra, mikróra, konyhai sarokpolcra és azon levő tálcák rendbetételére.

István telefonált, miszerint megvette a vonatjegyeket.
Gombapaprikást főztem nokedlivel. "Ebben az életemben" elég gyakran megfőzöm, hiszen egyike azoknak a kajáknak, amelyeknek először érzékeltem a valódi ízét és tudtam belőle enni. Ez év áprilisában még ez is "savanyú" volt...


Szilvi kihordott a szemetesen és a zsáknyi használt almon kívül még annyi szemetet, amennyi több fordulóval ment. (A használt almot a 10 kg-os aldis alom tatyójába szoktam gyakorlatilag színig tölteni... úgyhogy kicipelni és fel a lépcsőn a szemétledobóig meglehetősen emberpróbáló.)

Megnéztem a Nyerő páros 12, 13. részét, majd este a Survivort és a BK-t.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése