2018. augusztus 17., péntek

Újranyitás

Reggel 8-tól volt hirdetve nálunk a DM felújítás utáni újranyitása. Már nagyon vártuk, mert pont ebben a Haramia farkaséhséges időszakában kellett a DM-es tálkások miatt feljárni a Tescóba heti kétszer is. Mégsem ugyanaz, mintha itt 50 méterre járkálnék a macskakajáért feszt.
Dél körül mentem le. Előttem már Szilvi lement Bencével az iskolába az ebédért, majd utána ők is itt kötöttek ki. Léggömbökkel volt díszítve a bejárat, s kétezer Ft vásárlásért járt egy nagy, masszív, piros ajándék bevásárlótáska, kétféle füllel. Amit nagyon respektálok, mivel a hosszabb fül vállra akaszthatós -- így kit izgat, hogy pont piros...


Elég sokan voltak a DM-ben, de azért simán lehetett nézelődni és vásárolni. Szilviékkel is összefutottam, beszélgettünk egy darabig, megosztva, hogy melyikünk mit vegyen.
Vettem vagy 20 tálkás kaját, meg egy magnézium-C-vitaminos pezsgőtablettát, ami pont tegnap fogyott el. Kaptam egy piros tatyót, valamint a kijáratnál egy csodás kék léggömböt. Szilviék is.😊 Ők még bent maradtak. Hazamentem a cuccokkal, már csak a léggömb miatt is.




























Otthon összepakoltam a szelektálthoz viendő cuccokat, és újra nekiindultam. Elvittem a kidobandókat a szelektálthoz, majd innen elbandukoltam a Sómanóhoz egy kétgömbös fagyiért, ez mindig életmentő nálam.
Utána bementem a Coopba vásárolni néhány dolgot; ott is volt nem kis tumultus.

Otthon megsütöttem két frissen vett kacsacombot, basmati rizst főztem ki hozzá. A kacsacombot nemcsak sóval, borssal fűszereztem, hanem majoránnát, őrölt köményt, rozmaringot és gyömbért is szórtam rá. Persze mindenből egy keveset. De nagyon jó íze lett! Kár, hogy ez valahogy megúszta a fényképezést...😃😁

Délután Bencét elvitték.
Én valahogy nagyon lagymatagnak, erőtlennek éreztem magam, ledőltem kicsinyég, és bizony aludtam is vagy másfél órát. Mondjuk, kicsit torlódik az alváshiányom, amit a melegnek és főleg Haramiának köszönhetek.
Este megnéztem az Elifet, és Istvántól elkérve küldésileg, utólag a BK-t is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése