2018. augusztus 23., csütörtök

Egy éve az utolsó...

Ma egy éve, hogy az utolsó kemót kaptam.
Ez már olyan volt, hogy mentálisan is agyoncsapva éltem meg. Mentem, mert kellett, de már annyira, de annyira szarul és gyenge voltam, hogy már a kemó otthoni tablettás részét sem voltam képes abszolválni; a Medrol bevételének még a gondolatától is az öklendezés jött rám. Jelzem, még ma is. Megvan a maradék Medrol, s valahányszor odatéved a szemem a dobozára, felfordul a gyomrom, és ha pl. éppen eszem, annak kész, vége...
Sajnos, jó sok gyógyszert szedtem már életemben, de ilyet, mint a Medrol... édes istenem, maga a pokol. A tavalyi kezelések során, a félnapos onkológiai várakozások során olyan emberektől is hallottam ezt, akiket egyébként nem viselt meg és tett tönkre a kemó ennyire, vagy pl. nem hánytak, nem fogytak. A Medroltól mindenki rettegett.
Fogalmam sincs, miért nem dobom ki vagy adom le ezeket a gyógyszereket. Ha netán újra kellenének, úgyis újra kiírnák... De erről az eshetőségről tudni sem akarok. Csak hát a gondolatairól nem tehet az ember.

Igazándiból ma van Bence névnapja, bár mi már felköszöntöttük.
Nem sokban különbözik számára ez a nap sem a többiből -- döglés (már bocsánat) és okostelefon.
Nyilván függő a gyerek, közelharcot kell vele vívni, hogy néha mást is csináljon. Pl. ott van némi matek házi és listát kaptak olvasható könyvekről, azért nem ártott volna minimum egyet elolvasni a szünetben... hát nem. Egyértelműen van véleményem, de már késő belefolynom és soha nem is lehetett beleavatkoznom, néhány próbálkozásom is kudarcba fulladt (nem az anyját, hanem a másik szülőhöz tartozó kapcsolatokat illetőleg). Csupán 10 évvel kellene korábbra visszamennünk és kizárni minden deformáló tényezőt; akkor talán lenne némi esély valamiféle normális nevelésre...

Kívántam valami kis löttyöt levesként, de nem volt itthon különösebb levesalapanyag. Úgyhogy leveskocka és bele reszelt tészta sikerült; valamint egy tálca csirkealsócombból megfőztem az aktuális pörköltünket tarhonyával. Mivel én kettőnél többször nem tudok egy kajából többet enni, Szilviék meg hordják naponta a kajájukat, ezért logikus, hogy a csirkecomb kétharmadát Haramia tüntette el 2-3 nap alatt. Farkasétvágya van, és mégis kb. 1 kg, ha lehet...😟


Netezés, levelezés, játék, olvasás töltötte ki a napot; illetve megnéztem a tegnapi Elifet és este a BK-t. Nyilván éjjel-nappal hőség van és részemről ventilátorral élhető túl...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése