2018. augusztus 28., kedd

Egyszerű kedd

Neteztem, játszottam, leveleztem, olvastam.
Ma csak egy rántottát csináltam magamnak ebéd gyanánt.
Blogpótlással foglalkoztam.
Este beszéltem Istvánnal telefonon -- jelezte, hogy a duguláselhárítás megtörtént, hál' istennek.
Mondta, hogy a szerelő az ő lakásából érte el jobban a lényeget... akármennyire is nem az ő évek óta felhalmozódott pelenkái dugították el a csatornát. A pénzt nyilván ki kellett fizetnie, de mivel önkormányzati lakás, így megtudta, hogy lehetséges, hogy ezt a díjat önkormányzat visszafizeti.

Késő délután luffantyút láttam körülöttünk, a SZUSZét. Mindig örülök neki.


Este Bencét hozták.
Bundáskenyeret sütöttem, majd megnéztem a BK-t és a tegnapi Elifet.
Később a tévében a Arachnofóbia c., egyik kilencvenes évekbeli kedvenc filmünket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése