2018. augusztus 10., péntek

Ma is futár

A letudás nagy megkönnyebbülése még ma is tartott. Csodálkoztam is, hiszen eredményt még nem tudhatunk, mégis maga az, hogy túlvagyok végre rajta, ez már szinte fél siker.

Tejfölös bablevest főztem. Nagyon szeretem a babot, ez az első kaják között volt, aminek újra érezhettem az ízét! Elég gyakran meg is főzöm, jó sűrűn szeretem. Két konzervből szoktam csinálni, és van, hogy én eszem meg az egészet, nyilván akkor pár napig napi kétszer ezt tolom.😊

Istvánnal cseverésztünk arról még hét elején, amit még januárban beszéltük meg, hogy lecseréli nekem a tasztert és az egeret, mert az egér tényleg olyan, hogy folyton dupláz -- azaz pl. megnyitok valamit és ugyanazzal már be is zártam. Vagy hogy állandóan kettesével küldöm a matricákat csetelésnél. Tényleg idegölő. Istvánt viszont a taszterem zavarja, az, hogy elvétve itt-ott látszanak rajta már csak a betűk. Minden taszternek ez a sorsa fél év eltelte után! Én vakon szedek, tehát ha egyszer rátettem a kezem az alapsorra, én le nem nézek többet, csakis a monitort. Ő viszont, mikor itt volt januárban, egyáltalán nem tudta használni szinte. És azért telepítéseknél igen fontos, hogy a jelszót ne tévesszük már el csupán azért, mert nem látszanak a betűk. Többször is mondta, hogy ez nem állapot, és hogy megajándékoz egy taszterrel és egérrel -- amúgy a neten, kombóban rém olcsón kaphatóak ezek is! --, és betudjuk Valentin-napi és nőnapi ajándékokba... 😃😀😄 Még utána pár héttel is rákérdezett, hogy küldje-e el, vagy majd ha legközelebb jön, elhozza. Én mondtam, hogy nekem nem sürgős végül is, majd hozza el inkább. Akkor legalább a futárköltséget megtakarékoskodja. Igen ám, de eltelt már több mint fél év, és a jövetelre nem került sor... és kb. ki tudja, mikor fog. Tehát most úgy döntött, hogy megrendeli és ideszállítást kér.
Ez ügyben volt ma 2 óra körül telefonom: a futár hívott fel. 20 perc múlva ért ide, kaputelefon -- majd megkaptam a csomagot. Ez a hét igen termékeny volt ajándékcsomagok szempontjából. Lassan szinte megkapom az ez évi összes ünnep összes ajándékát...😇😁


Én mindenesetre nem cserélem le, míg nem muszáj. Ha majd ő jön, nyilván lecseréli a tasztert. Az egérrel meg úgy vagyok, hogy ha már majd végképp nem bírom, átrakom az újat. De most még lustaság fél egészség.😜 Minek koptassam az újakat, míg még bírom ezekkel...💛😺

Szilvi tescózási maratont csinált, hozott 10 db DM-es tálkás cicakaját többek között.
Többekkel cseteltem.

Dani is eljött este, hozta a szennyesét.
Mondta, hogy holnap megy a nagyanyjához, nem kell-e valamit elvinni -- ilyenkor mindig odaadom, ami anyám számára gyűlik a kosárban. Volt már 3 csomag szárazkenyér, némi üres kisüveg, de odaadtam a kiíratott receptjeit és az egy kiváltott Betaloc ZOK-ját.
Dani részére meg odaadtam a 3 tápszeres receptet, aztán nekem mindegy, ki issza meg.😊😊

Megnéztem a tegnapi Elifet és este a BK-t.
Bundáskenyeret sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése