2018. augusztus 12., vasárnap

Hőgutás vasárnap

Reggel hajmosással kezdtem, pedig a derekam baromira nem szereti a reggeli hajmosást. Mindegy, túl kellett rajta esni. Ezt a rövid hajat technikailag és időben még mindig sokkal egyszerűbb megmosni, mint évtizedekig a hosszút...

Csirkemájpörköltet főztem. Én kétszer ettem belőle, amúgy Haramia jár jól ilyenkor. Pár napig napi 1-2 kajára csirkemájat kap.


A ruhaszáradást figyelemmel kísérve a ruhákat három részletben szedtem be. Minden alkalommal több lett a hely a széjjelteregetésre, s ezáltal gyorsabban száradt. A kánikulának legalább van annyi haszna, hogy szinte gyakorlatilag egy nap sem kell, máris megszárad három gépnyi ruha. Behajtogattam, zsákba raktam. Daninak fontos, hogy ma készen legyen, mert a munkahelyi kezeslábasa is benne van.

Netezés, csetelés-levelezés, olvasás, játék.
Dani jött este 8 körül a száraz ruhákért. Odaadtam neki a pendrájvját, amelyen még a múltkor hozott pár filmet; meg adtam 1600-at két aldis alomra.
Megnéztem A mi kis falunk 1. évadja 3-4. része ismétlését.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése