2018. augusztus 30., csütörtök

Csütörtöki mindenféle

Reggel azzal foglalkoztam, hogy lefotóztam olyan dolgokat, amelyek valami miatt elmaradtak.
Amúgy pár napnyi könnyebbség után -- hogy már csak 30 fok volt😅 -- megint meleg lett, újból színre lépett a ventilátor.

Fasírtot és tört krumplit készítettem.


A Neostomosan ampulla másik feléből csináltam vízzel kutyulékot, majd újra elkezdtem a lakás agyonspriccelését. Továbbra sem tartom büdösnek, és örülök, hogy a macskák ezt a dolgot gyakorlatilag észre sem veszik. Kezelhetőek, nem kezdenek "érdeklődni", netán nyalogatni a szert, mert különben nem tudnám, hogy hogy oldjam meg ezt a lakásbeli bolhairtást.
Kézzel kimostam a Iams fekvőkét, miután fél óráig szedegettem a bolyhokat, avagy macskaszőrt előzetesen.

Szilviék elmentek a Tescóba, több óra hosszára.
Befizette anyám 4, s az én 5 csekkemet... s még csak el sem kezdődött a hónap. Jó, az anyáméi sürgősek voltak, mert e havi csekkek... de nekem már mind jövő havi (elsejés); és vetettem vele szeptemberre bérletet is.
Megnéztem a hétfői és a keddi Elifet, fényképeket dolgoztam fel.
Este megnéztem a BK-t.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése