2018. augusztus 29., szerda

Anyámnál

Hú, két napja nem kell ventilátor nappalra. Ez nagy szó! Igaz, éjszakára kell, mert ahhoz még mindig túl nagy a meleg.
Anyám telefonált, majd elkezdtem készülődni hozzá.
Betértem a pékboltba, vettem lilahagymás-baconos lángost és egy kakaós-túrós sütit, majd gyaloglás következett anyámhoz.
Ki- és elpakoltunk, segítettem rántott csirkét és krumplit sütni.


Jött közben a postás meg a szomszéd Imre bá'.
Ettem, cicáztam, fotóztam, kertet megnéztem, majd anyámnak a sorozata következett. Szemet is cseppentettünk.

 





Szortíroztuk a nyugdíjat, mi mire kell -- a csekkeket kiszámoltuk, ideadott 3-3 ezret Szilvi születés- és Bence névnapjára, ideadta a kiváltott szemcseppekre valót, a következő szemműtétre valót, meg még segítség okán is...
Telefonáltam Daninak, hogy szándékában áll-e jönni így munka után; de nem annyira akart. Úgyhogy anyám akkor rakott neki is kaját, hogy majd én hazafelé beadom; meg nekünk is.
Este hazagyalogoltam, ilyenkor mindig szembesülök, mennyivel korábban sötétedik már.
Daninak telefonáltam, mikor már közel jártam hozzá; ezután lejött a ház elé, ahol vártam egy kicsit. Beszélgettünk, odaadtam a kajáját, majd elbúcsúztunk.
Hazaérve kiderült, hogy Szilvi kiporszívózott nálam, és kimosta a két rongyszőnyeget is. Ez most nagyon jó időben történt.😌
Ezek után nem volt más hátra, mint BK, netezés és Szulejmán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése