2019. március 1., péntek

Egyszerű hókezdő

Kimostam egy géppel, most kivételesen a magam cuccait. Mivel a mosógép szépen kijött az ajtóig, megragadtam az alkalmat, és mögötte kitakarítottam. Mert amúgy rohadt nehéz kimozdítani nekem, most csak a visszaigazítással bajlódtam.

Gondoltam, csinálok paprikás krumplit, erre kiderült, hogy mintegy kettő darab krumpli van itthon. No, sebaj, amúgy is szántam hozzá nokedlit, így legfeljebb többet szaggatok hozzá. Nem is volt vele semmi gond... És bár én szokás szerint csak egyszer ettem belőle, Szilvi még három alkalommal is nyomta befelé...😋


Csengetett a postás: Szilvinek jött ajánlott levél.
Banki sms: Istvántól érkezett utalás.💚

Este egy pirítóst készítettem libazsírral, foghagymával.
Megnéztem a szokásosakat, plusz a sorozatomból 3 részt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése