2019. március 14., csütörtök

Holnap nem lesz bót!

Bencus nyilván ma is itthon volt, a helyzet nem változott annak szempontjából, mennyire "vesz igénybe".😊 Délelőtt rendezkedtem, szelektáltam, a még ehető macskás maradékokat előkészítettem a lentieknek.
Neteztem,olvastam, játszottam.
Megvártam, míg Szilvi hazajött, elkészültem, lementem.
Levittem a lenti macskáknak a lépcső alá a maradékot. Elvittem egy nagy szatyor szelektáltba valót a helyére. Visszamentem az ATM-hez, vettem fel pénzt, majd elbandukoltam a Sparhoz, ahol bevásároltam.
Eleinte nem fogtam fel, miért van délután 4 óra előtt (elvileg még munkaidők vannak!...) tengernyi nép a boltokban... később leesett. EGY nap nem lesz bolt -- atyaúristen!
Ide muszáj betennem egy FB-on talált aktuális képet:


Tényleg érdekes. Mondjuk, valóban ez lehet a helyzet -- mármint a tömegnyomor --, ha kétnapos ünnep hétköznapra esik, mondjuk, hétvége előtt vagy után. No de egyetlen pénteki napról van szó, amikor szerintem végül is csak a kenyér az, ami jó, ha van egyetlen bolt nélküli nap esetén is otthon egy, amúgy alapvetően működő háztartásban. Nyilván nem azokról beszélek, akik most költöztek be valahova és üres minden.

Danival cseteltem, később jött, és hozott két almot (nála volt az autó), s míg eszemben volt, gyorsan ki is fizettem.
Hozott egy sport gumiszalagot, erősítés céljából -- ilyen. Neki is van egy ennél "combosabb".


Végre megszabadultam az anyámhoz viendő felgyűlt cuccoktól. El tudta vinni az összes göngyöleget és szárazkenyér-csomagot. Odaadtam még a befizetett csekkjei szelvényeit is.
Elcuccolt anyámhoz, így mindent el tudott vinni, a vásárolt sok macskakaját is.
Utána letette az autót, biciklivel hazajött, azt is letette, és még felugrott a tiszta ruhákért.

István megint átnézte a gépet, mert tegnap éjjel és még reggel is frissítés volt, ilyenkor mindig szövegel nekem... nem talált problémát.

Este szokásos tévézés, majd net, olvasás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése