2019. január 16., szerda

Konyházós

Kirámoltam a maradékokat, és a megfelelőkből előkészítettem a lenti macskáknak egy jókora adagot. Nemcsak csirkehús vagy felvágottmaradékok, hanem némi rizs és bőséges szaft kerültek bele összekeverve, úgyhogy két bő adag is lett. Az egyik visszament a hűtőbe, a másikat dél körül megmelegítettem és szóltam Szilvinek, aki levitte.

Édes-savanyú mártással készítettem csirkemellet, hozzá pedig rizset. Általában 2 egész filézett csirkemellből főzök, de ha nagyok, akkor csak másfélből. Tudom, hogy ez általában akkor is elfogy, ha én csak egyszer tudok belőle enni...


Anyám új mobilját tanulmányozva sikerült kinyitni a hátulját és berakni az akksit.
Láttam, hogy minden angolul van benne; na, mondom, ez kell csak szegénynek; még magyarul is minden baja lesz egy új mobillal... Úgyhogy addig maceráltam, míg megtaláltam a helyet, ahol beállítottam a nyelvet magyarra. Ezenkívül beállítottam a dátumot és az órát. Ha Dani elviszi, úgyis helyi ismertetésben fog anyám részesülni, de szerintem várhatóan erre igen gyakran szükség lesz...
 Délután Szilvi csinált vagy két tálcányi melegszendvicset, mert túl sok kenyér maradt ki előzőleg, úgyhogy én is ebből vacsoráztam -- ő pedig rájár akár napokig az ilyesmire.
Bence viszont igen válogatós, nagyon sok mindenre ráfogja, hogy ő azt nem szereti, és hát ez olyankor el van döntve... Pedig kiskorában irigylésre méltóan nem volt válogatós, ahhoz képest például, hogy az anyja mennyire, de mennyire az volt!
Most például azért nem ette a melegszendvicset, mert látta, amikor az anyja kevergette a húskrémet a kellékekkel, és nem nyerte meg a tetszését... De nem eszi a mákosat, a babot, a gombát, a májat, a legtöbb levest és még sorolhatnám. Bezzeg a paradicsomleves, a pizza, a bolognai makaróni, a sült krumpli, a hamburger jöhet! Eszi a virslit, fasírtot is, de nem tudom, ha látná, ahogy gyúrjuk a fasírtot, vajon azt sem enné? Pedig idáig ette a melegszendvicset. Érdekes, biztos azt képzelte, hogy a kaják egyből úgy-valahogy evésre kész állapotban születnek...


Este Drága örökösök, BK, netezés, csetelés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése