2019. január 19., szombat

Apró-cseprős

Nem történt semmi különös, a derekam változatlan és az egyéb reumás fájdalmak is.
Szóltam Istvánnak, hogy nem indul a nézett sorozatnak ismét egy része. No, ezzel kínlódgattam, megpróbáltam újra letölteni, ráraktam pendrájvra, tv be -- ugyanolyan sz@r. Aztán István újra letöltötte, átküldte, és letöltöttem, felraktam, tv -- természetesen szintén nem jó.
No, ennyiben maradtunk egyelőre...

Bencét elvitték kora délután.
Rántott csirkemellet készítettem sült és tört krumplival, kellőképpen belakmároztam, rahedlit mosogattam.


Szilvi szombati szokás szerint mosott két géppel is, és örömmel vettem, hogy az én pár mosnivalóm nagyját is kimosatta Jeromossal.
Késő délután elkezdtem és majdnem zsinórban végignéztem a heti Elifet, azaz öt részét...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése