2019. január 25., péntek

Kirándulás előtt

Folytatódott a havazás. Nem volt olyan folyamatos, mint tegnap, de azért hullt.
Délelőtt lementem, vettem fel némi pénzt, majd elmentem óvatosan a Sparba. Most azért annyira nem vészes a friss hó, inkább a későbbi olvadt és megfagyott állapot az, amitől tartani lehet, de mivel én minden csapadék nélkül is képes voltam pufikabátban vállat törni, én mindenképpen kénytelen vagyok koncentrálni minden lépésemre.

Neteztem, leveleztem, cseteltem, játszottam, majd Honestyt fésültem, pár marék szőrzet erejéig megkönnyítve őt.
Hajat mostam, megnéztem az Örökösöket és a BK-t, de most nem akartam éjjeli 1-ig filmnézni, azt terveztem, hogy megpróbálok éjfél előtt legalább pár perccel ágyba kerülni.
Hát igen, csakhogy ez nem jelenti azt, hogy aludni is fogok. Holnap kirándulásra jelentkeztem, nyilván csak rövideket tudok éberalvásban alvadni...
Kicsit aggódtam is, mert még mindig fennállt a derékfájás, valamint a takonykór is eléggé stagnált, bár én úgy gondoltam, hogy most már semmi komolyabb nem lesz ebből... Mindenesetre nagyon nem szerettem volna kimaradni ebből a kirándulásból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése