2019. január 24., csütörtök

Havazás

Hóesésre ébredtünk, és gyakorlatilag egész nap esett a hó. Szenzációsan néz ki a külvilág...

Szilvi reggel épp hogy csak leadta a gyereket, már vissza is jött. Mára rendelték be a munkaügyibe, tanfolyamokkal kapcsolatosan.
Később kiderült, hogy tanfolyami lehetőségeket kínáltak, melyek előreláthatólag februárban fognak indulni. Nem túl sokfélét, azok nagy része is férfias szakmákhoz kapcsolódik inkább. Nők szempontjából összesen kettő lehetett érdekes: konyhai kisegítő, valamint családsegítő asszisztens. Az utóbbit választotta. Mondták még neki, hogy majd telefonon értesítik a továbbiakról.

Apró fasírtokat készítettem, mellé pedig tört krumplit.
Neteztem, játszottam, leveleztem -- eltelt a nap.
Este a megszokott sorozatok; a pendrájvról tévén nézett szlovák sorozatból 4 részt néztem meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése