2019. január 10., csütörtök

Derűs hétköznap

Hó van és verőfény. Honesty előszeretettel nyúlik el a napközben szőnyegre nyúló fénynyaláb területén. Szeretem az ilyen fényes napokat télen.

Ma is töltöttem időt blogpótlással.
Nem mindig egyenletes ez a dolog akkor sem, ha naponta csinálom, mint ahogy a bejegyzések sem; hosszabbak-rövidebbek, és bizony egy-egy bejegyzéssel töltött idő pár perctől egészen 3-4 órás elfoglaltságot is jelenthet. Sokszor egy eseménydúsabb nap rögzítése előtt nem azért torpanok meg, mert a fogalmazás jelentene bármilyen nehézséget is -- hanem a garnírungozás, amit főképp a képanyag mennyisége, azokkal való foglalkozás, válogatás, beillesztés határoz meg; ez tölt ki olykor több órát is. Szerencsére szeretem csinálni.😊

Fagyasztott, dobozos halászlevet ettem.
A macskáknak szánt cuccot megmelegítettem, közvetlen azelőtt, hogy Szilvi lement volna. Ne vigyünk már ilyen hidegben hűtős kaját le, ha nem muszáj.

Danival cseteltünk, ma kellett visszamennie az orvoshoz. Épp a váróban ült, várva a sorát.
Hétfőtől dolgozik.
Később átjött, hozta a szennyest, én pedig odaadtam az anyámhoz viendő cuccokat. A göngyöleg, száraz kenyér mellett volt néhány macskakaja és macskaszalámi is.
Kimostam egy tele géppel, kiteregettem.

Este Drága örökös, BK.
Később a szlovák sorozatból két rész.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése