2018. december 27., csütörtök

Ünnep után

Tulajdonképpen számunkra folytatódott a nyugodalom, mivel Bencus még napokig odalesz, Szilvi ilyenkor délig alszik -- ő is éjfél utáni fekvő --, talán annyi változás történt, hogy ma azért már élet volt a házban. Hajnalban, reggel dolgozott a lift, sokan azért mentek munkába. Meg hát minden téren beindult minden, elvégre sima hétköznap van.

Elkezdtem a bloggal kapcsolatos hiányaimat végre pótolni, miután már több felől érkezett tapintatos jelzés.😉 Tökéletesen igaza van mindenkinek, én magam mindennap többször restellkedem magam előtt trehányságom miatt.

Zöldséglevest készítettem, nagyon finom lett. Egyébként még töltött káposzta és húsos palacsinta is van bőven, nem beszélve a sok sütiről.

Szilvi délután vásárolni ment a Tescóba, nála egy tescózás ha nem is fél nap, de több óra hossza. Még akkor is, ha szinte semmit nem vásárol...

Neteztem, játszottam, leveleztem; este pedig megnéztem a Nyolc évszak 3-4-5. részeit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése