2018. december 21., péntek

Nyugiság

Beszedtem és behajtogattam a száraz ruhát, amit kellett, megvarrtam.
Neteztem, olvastam, játszottam, leveleztem.
Jött a postás, megjött az egyébként január elején esedékes fht. Most rá kell tudni, hogy legközelebb majd csak február 6-a körül fog pénz érkezni... eszerint dorbézoljam el!

Anyámmal telefonon beszéltünk, elég rendesen.
Elolvastam Mezey Katalin: Lyukak az osztálykönyvben című könyvét.
Megnéztem pendrájvról a Sztárban sztár 3. részét.
Este a Konyhafőnök VIP döntője zajlott, mivel sosem láttam még ezt a fajta műsort és versenyt, roppant érdekelt, hogyan zajlik egy ilyen, hogyan bírálják a döntősöket. Jó volt, szerettem.💛
Később a BK-t néztem, majd még pár órát neteztem.

Ma van a téli napforduló, ma a leghosszabb az éjszaka. Holnaptól hosszabbodnak a nappalok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése