2018. december 26., szerda

Nyugodalom

Karácsony másnapján teljes itthoni nyugodalom volt. Jó sokáig aludtam, majdnem 10 óra volt, hogy felkeltem, de hát még így is csak szűken volt 8 óra, amit aludtam, s közben kétszer is voltam kint, a ződhajnali etetés elkerülhetetlen.
Amúgy az egész házban szinte egész nap nem volt semmi zaj. Ami azért egy tízemeletes kanyarháznál abszolút ismeretlen egyébként. Mintha tunyulna, punnyadna mindenki, autók nem mozogtak, a lift is csak úgy délután tájt járt inkább, és csak hébe-hóba. Jó volt ez a csend, ezt a fajtát itt nem nagyon ismerjük.

Összepakoltam a száraz ruhákat, behajtogattam, megvarrtam a rászorulókat, majd zsákba raktam Daninak.
Folytattam a tegnap már elkezdett fényképfeldolgozást, Dani is átküldte az őáltala készített fotókat. Aztán mikor készen lettem ezzel, én is átküldtem Móninak az anyámnál készítettek jelentősebbjeit, aki nagyon örült nekik.
Az átlaghoz képest többet fetrengtem tévé előtt. Megnéztem a Négy karácsony c. vígjátékfélét a tévében, majd pendrájvról a Sztárban sztár 5. részét, és a Nyolc évszak tévéjáték-sorozatból az első két részt. 30 éve láttam utoljára szerintem, illetve mikor adták: '87-es sorozat. Tudtam, hogy nagyon kedveltem anno, és sokszor eszembe jutott az évtizedek során; no, most rákerítettem a sort. Annál is inkább, mert István megkerítette nekem még októberben, mikor itt volt, akkor hozta pendrájvon. Nagyon fura érzés volt nosztalgiázni... meg az akkori öltözködés, az akkori színészek, fiatal színészek, akik közül már sokan nem is élnek, vagy hogy ők is öregszenek... szokások, akkori életstílus... Szóval jó volt.

Dani estefelé jött a száraz ruhákért.
Főzésre nem volt gondom, az anyámtól hozott kaják legalább két napra elegendőek.

Istvánomnak nagyon boldog névnapot kívántam már előző éjfél után, ami már "má"-nak számított.

Éjféltől megnéztem egy thrillert a tévében, Erőszakos múlt címmel. Úgyhogy szokás szerint ma sem kapkodtam el a lefekvést...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése