2018. december 18., kedd

Javulás

Egész nap azon csodálkoztam, hogy hol van a tegnapi betegérzés. Nem lennék én, ha egyből mindent elhinnék; így az alap nálam mindig az, hogy számításba veszek mindent, ami benne lehet a pakliban. Mint ezt is: lehet, hogy most fél napig tünetmentes vagyok, aztán talán folytatódik, esetleg jöhet a láz vagy torokfájás -- tehát végiggondolom az eshetőségeket, hogy ne essen váratlanul. De magamban azért reménykedem, hogy talán mégis erősödött annyit a csenevész immunrendszerem, hogy legyőztem, mielőtt kifejlődhetett volna. (Mert biztos ez csak egy amolyan kis egynapos náthabaci volt...)

Zöldséglevest főztem egy csomó zöldséggel és húsleveskockákkal, cérnametélttel. Jó forrón és csípős paprikával nagyon jólesett, ez volt az ebéd és vacsora is.

Kiolvastam egy régi könyvet: Altay Margit: A végzet útjai címűt. Találtam jópár ilyen letölthetőt a neten, így ezeket pdf-ben olvasom.

Este Konyhafőnök és BK.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése