2018. december 7., péntek

Hétvége felé

Délelőtt összeszedtem, kirámoltam a hűtőbeli maradékokat, és amit még lehetett, feldaraboltam a lenti cicáknak, jó sok pörköltszafttal feldúsítva, meg ha rizsből, főtt tésztából, mondjuk, egy kanálnyi marad, azt is hozzáteszem és összekeverem a maradék főtt- és sülthús-, májkrém-, húskrém- és felvágottfélékkel, mikor mi adódik. Egy nagyobb fagyisdobozféle bőven tele van hetente, és hát ugye, mások is visznek -- így vannak szegények életben. Vannak napi szinten vizet cserélők, és tápot is láttam már kitéve...
Mikor délután Szilviék lementek, levitték a kajáspitlit a lépcső alá.

Csirkecombpörköltet főztem, pirított söréttel (mármint tarhonyával).


Rendes levélként megérkezett postaládába téve a rendelt novelláskötetem. Amikor beleolvasgattam, már láttam, hogy azt kapom, amit vártam; tudtam, hogy kedvelni fogom.😊


Később láttam, hogy a Molyon nincs még felvezetve, úgyhogy ezt is megcsináltam.
Szilvinek odaadtam a kettejüknek ajándékra szánt összeget, hogy karácsonyig még bőven legyen ideje beinvesztálni az ajándékaikba.

Dani telefonált és később jött is. Hozta a szennyest, s adtam neki egy dobozzal a ma főzött kajából.
Hozta Bencus mikulását, mármint abban az ő "részét", mivel ugye, egyébként már megvolt a mikulásozás... Közben Szilvi készített anyámnak is egy mikuláscsomagot, és odaadta Daninak, hogy ha majd megy, vigye el.
A Konyhafőnök első főzéséről lemaradtam, de később sikerült megnéznem, s utána a BK-t is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése