2018. július 20., péntek

Csirkeláb és naplemente:)

Délelőtt összekészítettem az összes szükséges dolgot az antológiához, ahogy már a kiadóval megbeszéltük.
Ezek: elsősorban a 3 rajz, a lehető legnagyobb felbontásban. Mivel portrék, írásbeli aláírt hozzájárulásaik az ábrázoltaknak. Egy saját fekete-fehér fotó, s egy rövid bemutatkozás.
Egy e-mail kíséretében átküldtem az egész cuccot csatolva Komának, aki visszaigazolta, köszönte, és úgy látja, minden rendben lesz.

Bencét elvitték kora délután.
Elmentem a Coopba, ahol elsősorban főznivalókat vettem, utána a piacon jó áron 20 darabos Nescafét.

Gyorsan összedobtam saját használatra némi csirkelábpörköltöt, valamint csirkemáj- és kacsaszívpörköltöt; ennek én egyszer, Haramia többször vette hasznát.:)
Dani átjött, hogy elvigye a zsáknyi tiszta ruháját, így neki is adtam egy doboz csirkemáj-kacsaszív pörköltet makarónival. Míg el nem felejtettem, pénzt adtam neki két alomra.
Ezen túlmenőleg meg felköszöntöttük holnapi névnapja alkalmából: én egy pólót és egy térdnadrágot vettem neki, valamint két boxeralsót. Szilvi is hasznos dolgokat ajándékozott.

BK előtt nagyon dekoratív naplementét fotóztam.😌

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése