2017. augusztus 9., szerda

Mezei hét közepe

Dani hozott négy gömböt a megkedvelt fagyimból ajándékba.
Ezután összepakoltuk, és elvitte anyámhoz a dobozait, valamint küldtem négy nagy macskakonzervet a kosztosoknak és három rúd macskaszalámit.

Ma is hőség volt, úgyhogy ventilátor előtt fetrengtem, olvastam leginkább.
Mikor már nagyon éhes voltam, több órás, kajákról való fantaziálás után (megpróbáltam valamit megkívánni) megkíséreltem a bundáskenyér-készítést, persze csak egy tojásból, egy szelettel. Tudtam, hogy egy szeletet amúgy úgysem fogok tudni megenni, de egy tojásnál kevesebből nem lehet ilyet csinálni.
Elég érdekes íze volt, nyomokban felfedeztem azért azt is, amilyennek kellett volna lennie. Mivel már tényleg kornyadoztam, íz nélkül is legyűrtem a szelet felét. Ennyi szilárd kajával elvagyok egy nap.
Türelem a túlélésért...

Bencust hozták este, Szulejmán folytatódik. Meg a hőség is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése