2016. július 8., péntek

Publiós kihívás

Publio
címmel indított kihívást misscaty, 8-an vagyunk idáig.


Sziasztok! A Publio egy magyar kiadó, amelynél már nem csak az e-könyv, hanem a papírkönyv-kiadások is gyakoriak. A feladatotok, hogy 2016-ban olvassatok el kínálatából 16 db könyvet. Teljesen mindegy, hogy e book vagy papírformátumban. 
Itt tudtok válogatni: http://publioboox.com/. (Attól, hogy a kiadó árusít más kiadók kínálatából is, azoknak olvasása nem ér, csak annak a műnek, amelyik a Publio gondozásában jelent meg.)

Ez év elején indult a kihívás. Gyorsan összeszámoltam: 19 db e-könyvet olvastam csak az idén a Publiótól. Úgyhogy nyugodt lelkiismerettel indultam, néhányhoz szöveges értékelésekkel, bár az nem volt a kitételek között, de az "én és a könyv" linket vittem, mely egyben pontos dátumos is és értékeléses is, amennyiben van.

  1. C. A. Sirím: Tigrisszem 
  2. Egri Zsanna: Meghívó nászútra 
  3. Gál Alexandra: Csendes léptek 
  4. Gwendoline Welsh: A tőr nyomában 
  5. T. Orsolya: A veszély neve: érzelem 
  6. Amy Moonlight: Szívszilánk 
  7. Rose Woods: Egy új esély 
  8. Egri Zsanna: Ofélia 
  9. Amy Moonlight: Mikor a Hold fénye… 
10. Sütő Enikő: Törékeny szerelem (Sötét mennyország 1.) 
11. Sütő Enikő: A vágy vonzásában 
12. Egri Zsanna: Egy milliomos bőrében 
13. Goewin Graig: A háromszög csúcsán 
14. Anita Weaver: Felismerés 
15. Gwendoline Welsh: Biztonságos hely 
16. Városi Emese: A svájci sapkás férfi 
17. Egri Zsanna: Elveszve Mexikóban 
18. Egri Zsanna: Egy milliomos bőrében II. 
19. Teleki Anna: Egyetlen szó ára

Megérkezett érte a 277. plecsni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése