2016. július 14., csütörtök

Határozat és borítószínes kihívás

Ma megjött az aktív korú támogatásról a határozat végre. Igencsak bőven be lett tartva az 1 hónap, de fő, hogy itt van. Jövő nyár elejig el van rendelve a 22800, és mivel ugye, még akkor a bérlethez is elintéztem a hatósági igazolványt, így már bérletem is van. Ezt még igen nehéz megszokni, állandóan elfelejtem és vissza is fogom magam, mintha még mindig jegyet kéne venni.

*

Piros, kék, fehér borítók
Beo kihívásának a címe, melyen 110.-ként vettem részt.


A kihívás egyszerű: olvassunk el egy piros, egy kék és egy fehér könyvet. Más szín is lehet rajta csak az alapszín legyen (legalább a fele) a fent megadott szín. 
Kérek mindhez pontos olvasási linket, és minimum két szöveges értékelést. Csak a kihívás kezdetétől fogadok el olvasásokat, újraolvasás is ér. 
Ha valakit nem zöldítek és visszaírtam, hogy zöld, akkor szóljon és tényleg zöldítem. Két napot kérek, s ha utána se reagálnék, akkor írjon újra. 
A könyveket tegyétek fel erre a polcra: (polc linkje) 
Sok sikert a kihíváshoz!

Pár havi az olvasási intervallum, de szerencsére megoldottam: az elmúlt hónapokban mindhárom színű borítós olvasásom volt.
    1. piros: Mary King: A szerelem gyümölcse 
    2. fehér: Egri Zsanna: Elveszve Mexikóban 
    3. kék: Danielle Steel: Utazás 
Megérkezett a 281. plecsni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése