2014. július 1., kedd

Különc gyerekekről olvasás kihívása

Olvassunk különc gyerekekről!
Wildworld kihívása, 73. résztvevő voltam.


A gimis éveiben persze majdnem mindenki szép, népszerű és közkedvelt akart lenni, de be kell vallanom: én például nem voltam az. Ahogy sokan mások sem. Épp ezért arra gondoltam, helyezzük reflektorfénybe kicsit azokat a karaktereket, akik valahogyan kilógnak az átlagos fiatalok közül, és ezek miatt beilleszkedési nehézségekkel küzdenek, esetleg csúfolják, bántják őket.
A feladat: 
Találj két olyan regényt, amiben a főszereplő valamilyen átlagostól eltérő tulajdonsággal vagy tehetséggel rendelkezik, és emiatt nehézséget jelent számára barátokat találni, elfogadni önmagát stb!

Mi kell a plecsnihez? 
– Megnyomod a Részt veszek gombot. 
– Olvasol KÉT könyvet megfelelő főszereplővel. 
– (Pontos) olvasási ÉS legalább néhány soros értékelési linket küldesz. 
– Az olvasások 2014. január 1-jétől érnek; újraolvasás számít.

A teljesítést a következő két könyvvel és értékelésükkel abszolváltam:
        Böszörményi Gyula: 3... 2... 1...
        Kerstin Gier: Rubinvörös

Megkaptam érte a 181. plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése