2014. július 15., kedd

Júliusi 7 könyv kihívása

Olvassunk el júliusban 7 könyvet!
Ezt a kihívást h_orsi indította, 67. "páciens" voltam.
Azért hoztam létre ezt a kihívássorozatot, hogy minden hónapban annyi könyvet olvassunk el, ahányadik hónapban járunk.
Ez itt a júliusi kihívás, ahol 2014. július 1-jétől számítanak az olvasások (újraolvasás ér!).
Tehát a kihívás teljesítéséhez szükség van: 
– 7 könyv elolvasására, olvasási linkkel és értékeléssel 
(Mivel nem mindenki szeret szöveges értékelést írni, elég a pontozás.)

Kritériumok: 
– Nem érnek a rövid történetek, se képregények.
– Legyen a könyv legalább 100 oldalnál több.

UPDATE: Innentől kezdve kérem a könyvek oldalszámát is (mert önző vagyok, és nem akarok sokat keresgélni, köszönöm!:))
Ja és elég polcot is belinkelni, de akkor legyen benne én+a könyv link (amiben dátum és értékelés is van) és az oldalszám. 

* * *

A következő 7 könyvet vittem értékeléssel, oldalszámokkal:
1. Kerstin Gier: Smaragdzöld – 444 oldal 
2. Fazekas Miklós: Három kisregény és számos novella – 244 oldal 
3. Danielle Steel: Csoda – 278 oldal 
4. Tara Scott: Melyik élet? – 196 oldal 
5. Tara Scott: Kinek a szíve? – 228 oldal 
6. Tara Scott: Arcmás – 248 oldal 
7. Tara Scott: Pusztító szerelem – 198 oldal

Megjött érte a 188. plecsni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése