2014. július 8., kedd

Anyám is olvasta -- kihívás

Anyukám is olvasta
címmel indított kihívást LolaRose. 79. jeles résztvevő voltam.


Sziasztok!
Ennek a kihívásnak az a lényege, hogy olvass el egy könyvet, amit anyukád ajánlott, vagy ajánlj te anyukádnak!
A plecsnihez: 
-- Jelentkezz! 
-- Olvastass el anyukáddal egy könyvet, ami neked tetszett, vagy kérd meg, hogy ajánljon neked (és azt természetesen olvasd el)! Korábbi olvasások is érnek!
-- Linkelj és írd meg kommentben, hogy te ajánlottad-e anyukádnak, vagy fordítva.
A kihívást azért hoztam létre, hogy minél több könyvet gyűjtsünk össze, amit több korosztály is élvezne, ezért várok minden könyvet! Jó szórakozást!

* * *

Hát ez nálunk igazán nem gond!
Danielle Steel könyveit évek hosszú során át egymásnak ajánljuk-adjuk-vesszük. Csak néhányat linkeltem az elmúlt év olvasásaiból, de az összes DS-t, melyet én olvastam (akkor 53 -- azóta 55 -- db), olvasta ő is. Ugyanez vonatkozik más romantikusabb jellegű szerzőkre, mint pl. Melissa Moretti, Margaret Moore, Claire Kenneth, Sidney Lawrence, LaVyrle Spencer, Amanda Quick, Maria Messina… ezeket megvettem az ő számára, de előbb én elolvastam őket.:) 
Anno gyerekkoromban az ő inspirálására kezdtem Fekete Istvánt, Thury Zsuzsát, Janikovszky Évát, Kertész Erzsébetet, Charlotte Bronte-t olvasni… de ezek már Moly előtti időszakok, évszámos olvasások.
Úgyhogy 1 könyv helyett 8-at linkeltem, tavalytól olvasva...

1. Amanda Quick: A zöld kristály 
2. Amanda Quick: A bajkeverő 
3. Melissa Moretti: Gyémántszív 
4. Melissa Moretti: Őrangyal 
5. Danielle Steel: Naplemente Saint Tropez-ban 
6. Danielle Steel: A Dél ajándéka 
7. Maria Messina: Holnap sem késő 
8. Maria Messina: Lágyan ringass el

Megkaptam a 186. plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése