2018. február 17., szombat

Szombat

Reggel végre rászántam magam, s a piperedobozomat szelektáltam, kiselejteztem százéves, 15 éve nem használt, beszáradt, széttört, nem működő dolgokat, egyúttal ki is cseréltem a viseltes cipősdobozt egy félretett (majd jó lesz valamire) újszerűre.

Később elmentem a közeli Sparba, ahol vettem főznivalót és egyéb hiánypótlásokat konyhailag és háztartásilag; hazafelé vettem fel pénzt az ATM-ből.
Bencét kora délután elvitték.
Megnéztem az Elif 112.-t és A szultána (2./52-53. /150-151) soron következő 2 órás részét.

Frissen vett apró csirkealsócombokból főztem paprikást, mellé főtt tésztát. Bepakoltunk Haramiával.

Dani jött este fél 8-kor, hozott almot. Épp végszükségállapot volt, következő almozáskor máris kellett. Beszélgettünk, odapakoltam az anyámnak szánt göngyölegből, ami máris összejött, és Dani is kapott egy jó adag főtt tésztát paprikás csirkével. Egyúttal elvitte a mázsás tisztaruhás zsákját.

A mi kis falunk II./3. részét néztük, utána még kiolvastam P. F. Thomése: Árnykislány c. könyvét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése