2018. február 25., vasárnap

Főzés, hajfestés

Vékony csirkemellszeletekhez adtam borsot, bazsalikomot, oreganót, tárkonyt és kaprot, s karamellszínre pirítás után pár percig főzés pár kanálnyi vízben, végül sajtmártást kevertem hozzá.
Mi sem természetesebb, mint hogy nokedlit készítettem mellé.
Volt vagy 70 deka a csirkemell, úgyhogy pár napig Haramia sem panaszkodhatott... ;-)

Délután hajat festettem, a múltkori hajfesték másik felét elhasználva. Anyám telefonált pont akkor, mikor már épp pár perc híja volt a lemosásnak, úgyhogy mondtam neki, hogy visszahívom.
Lerendeztem, ami még hátra volt -- szokatlan dolog még nekem sampon- meg hajbalzsamillatokat érzékelni! --, aztán visszahívtam anyámat. Tudtam, hogy a vele megszokott másfél óra beszélgetést nincs értelme elkezdeni, míg a hajfestés le nem zajlik.

Bencét hozták 7 előtt.
Megnéztem az Összetört álmok c. amerikai filmdrámát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése