2018. február 9., péntek

Fotózás plüssökkel

Maradékokat szelektáltam a hűtőből, mert ez többnyire az én dógom... Ezzel azt érem el, hogy egy csomót kell mosogatni, valamint félig lesz a szemetes.
Szilvi tescózott, hozott Félixet, valamint két csekkre is adtam rávalót.
Anyám telefonált. Kiscica nincs, már lemondott róla. Bár nem reklámozza, mert mindig is nagyon erős volt... mindig olyan volt, hogy anélkül tűrte a csapásokat, hogy összeroppanna; de azért látni lehet, kissé belebetegedett a macskája elvesztésébe.:(
Az idősebb (a kiscicánál idősebb, de amúgy az is 1 év körül, ha lehet) fekete kandúr már régebb óta is csak vagy kétnaponta jár haza enni, aztán megy megint...

Megnéztem az Elif 106.-t.
Fotóztam Bencust, már régóta terveztük, hogy a tavaly őszre lezárult vitateames cuccokkal és a nemrégi coopos jószágokkal meg kéne ejteni a fotózást; hiszen ők mind a két akcióbeli összes plüsst megszerezték! Honestynek persze mindig, mindenütt asszisztálnia kell. A dolgok történése csak akkor nyerhet igazolást, ha Honesty tanúsítja.:)

   



Aztán persze Honesty sem lett elhanyagolva...


Este BK, majd videóról megnéztem A dal 2. válogatóját.

1 megjegyzés: