2018. március 14., szerda

Márciusi magyar kihívás

Ma is átszőtte az egész napot a blogpótlás, így talán ezzel a mai nappal be is hozom magam.
Több emberrel levelezgettem, cseteltem.
Megnéztem az Elif 129.-et, este a BK-t és a Szulejmánt.

*
Márciusban is magyar írókkal!
BubbleTea kihívása, 163. résztvevő voltam rajta.


Sziasztok!

A kihívás lényege, hogy márciusban olvassunk, csillagozzunk és szövegesen értékeljünk egy magyar író által alkotott könyvet. Az újraolvasások nem számítanak, de bármelyik kor szülötte lehet a szerző.
A kihívást az ihlette, hogy mostanában nagyon sok a havi kihívás, amiket imádok, és rájöttem, hogy magyar írós nincsen, holott én személy szerint nem nagyon ismerem a kortárs magyar írókat és gondoltam, ezzel a kihívással havi szinten megismerhetjük őket közösen.

Játékszabályok: 
1. Jelentkezz a kihívásra! 
2. Olvass el egy könyvet, amelyet magyar író írt! 
(Az olvasások március 1. és 31. között érvényesek, továbbá nem lehet újraolvasás.) 
3. Hozd az Én+a könyv linkedet (csillagozás+szöveges értékelés).

Mindenkinek nagyon jó szórakozást kívánok! :) 

U.i.: A kép a Pilvax kávéházat ábrázolja, hiszen minden magyar ember számára a márciusról az 1848-49-es szabadságharc jut eszébe, ezért gondoltam ez tökéletes képe, illetve plecsnije lesz a kihívásnak.

A kihívásra Ariadne Sweet (Szentkereszti Andrea): Dorina c. könyvével neveztem.
Megkaptam a 326. plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése