2018. március 21., szerda

Csillagászati tavaszkezdet

Még mindig tartja magát a fagypont, a hó és a jég. Bár délutánonként már napfényes az idő.

Nagy kedvvel olvasok egy könyvet: Wesley, kedvesem címmel. Egy gyöngybagoly és egy őt közel 20 évig nevelő és gondozó lány története. Nagyon tetszik, rengeteg infóval lettem gazdagabb, ami a gyöngybaglyokat illeti. Csudára életközeli, meghitt történeteket ír le maga a lány, mint író.

Jelentkeztem egy antológialehetőségre, melyet elfogadtak. Utaltam a két oldalnyi rámeső szerzői rész összegét. Talán április végére lesz antológia.:)

Főztem csirkecombpaprikást copfocskával, Haramia nagy örömére.
Meglehetősen konyhaszagom lett utána, úgyhogy lecseréltem az itthoni gönceimet, hálópólót, mindent már egyúttal.
Megnéztem az Elifet, este BK-t és Szulejmánt. Utóbbi kettő között mosással tiszteltem meg a hajkoronámat.:DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése