2018. szeptember 23., vasárnap

Feldolgozás

Hú, a mai napért embertelenül meg kellett dolgozni.
No, ennyi legyen végül is a legnagyobb bajom, de tény, hogy minden porcikám olyan éktelenül fájt, húzódott, nyilallott, sajgott, mintha legalábbis több maratont lefutottam volna egyvégtében, pluszban még negyven mázsa szenet is betalicskáztam volna.😓
Szerencsére nem volt semmi kötelezettségem mára, úgyhogy tudtam, kb. 3 nap alatt enyhülnek kínjaim, most ezt valahogy túl kell élni. Mindenesetre jó idő eltelt, mire eszembe jutott, hogy kellene valamit használni. Elővettem egy régebben vett, de még nem használt lóbalzsamot, zöld, mentolos, zselés állagú trutyival, és a forgómtól lefelé azzal kentem be a lábaimat. Fájt a karom is, nyilván a huzamosabb ideig tartó folyamatos és görcsös kapaszkodástól, de az nem mérvadó, a lábammal viszont nemcsak tartani kell magam, hanem helyváltoztatni is.
Fizikailag kímélő napot tartottam. Felállásnál és óvatos, csusszantott lépéseknél segítségemre egy felmosórúd szolgált, mely fej nélkül áll a sarokban már évszázadok óta. Nem volt épp a legoptimálisabb ez a készség, de pillanatnyilag nincs még jobb botom ilyen célokra.
Szerintem valószínűleg fájdalom nélkül is ezt tettem volna, hiszen közel 300 fénykép várt letöltésre, feldolgozásra, albumokba rendezésre.
Közben láttam, hogy Miki, az e-könyvkiadóm keresett már tegnap is, akkor nem hallottam meg a mobilt, de nem is tudtam volna, hogy ő az. Az FB üzenőjében viszont láttam, hogy ő hívott volna, tehát összeállt ez a dolog. Válaszoltam is neki, mire ő írta, hogy ma délelőtt fog keresni.
Ez meg is történt, jó félórát beszélgettünk, versekről, könyvekről, betegségekről és sok mindenféléről. Neki most ilyenje volt.😊
Utána is telefonálásokkal telt az idő, de közben tudtam a fényképeimet is csinálni a gépben.
Beszéltem Istvánnal, anyámmal, aki az utolsókig abban reménykedett, hogy hátha nem megyek el vagy elhalasztják... nem igazán tudja felmérni, hogy ezek a dolgok nem így működnek, hogy némi esőelőrejelzés miatt csak úgy elhalasztódnak igen-igen kötött, lebeszélt, 50 főt is érintő dolgok...
Istvántól megkaptam a tegnapi, A mi kis falunk 4. részét.
Nemcsak ezt néztem meg, hanem az Elif egész heti, azaz 5 részét is megnéztem.
Este a Szenzációs négyes 2. felénél tespedtem.
Regenerálódós vasárnap volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése