2018. szeptember 12., szerda

62 éves lettem én...

Net szempontjából mindig élvezem ezt a napot. Meglepetések, aranyos fordulatok történnek. Olyanok írnak (esetleg), akiktől eszembe sem jutna bármit is várni, és nyilván van a másik oldal, hogy rendes, jó, közelinek hitt ismerősök esetleg nem -- de nyilván van, hogy nem érnek épp rá, és pár napon belül köszöntenek -- az is jó. Az nem jó, ha valaki abszolút kihagy, aki pedig oda-vissza esetleg... fontos.
Az tény, hogy én mindenkit felköszöntök -- kivétel lehet, ha nem jó a gép vagy tartósan nincs net.
(Az is érdekes még, hogy én soha nem hanyagolom a képet, elhiheti bárki, még munka, család stb. mellett is mindig belefért. Na, ez viszonzásként egyáltalán nem elvárható. Nem is elvárás. Ez csak egy apró kis figyelmesség lenne, ami ráadásul ingyír van. Hogy mégis mér nem fér bele, pláne, ha ő is mindig kapja -- nem tudhatni.)
Közel 300 köszöntést kaptam, s ebből 76 képes.:) Ezeket előszeretettel összegyűjtöm, csak úgy.
Nagyon köszönöm mindenkinek, aki megtisztelt és nem felejtett el.

 
   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése