2017. március 22., szerda

Segítség és állatkerti kihívás

Ma is váratlan banki SMS tudatta velem az újabb segítséget.
Minden téren meglepi volt: Flami utalt nekem egy ötöst, ami nagyon kedves gesztus volt tőle, e-mailben megköszöntem szépen és kedves választ is kaptam rá.
Tényleg nagyon hálás vagyok a segítségekért, biztatásért, figyelemért; akiktől kapom, biztosak lehetnek benne, olyan helyre mennek, melyre szánták őket.



mindenkinek!

* * *

Állatkert
címmel indított kihívást Gólyanéni, 127. résztvevő voltam.


Olyan könyveket várok a kihívásra, melyek címében szerepel valamilyen állat. (Nem feltétel, hogy a kötet állattörténetet dolgozzon fel!) A Könyvek címke alatt körül lehet nézni, talán így egyértelműbb lesz a feladat.
A teljesítéshez:
1. Részt veszek gomb megnyomása.
2. 10 könyv címének és olvasási linkjének elküldése (egyben). 
Az olvasások a kihívás kezdetétől számítanak. 
3. Ebben a kihívásban a 100-nál kevesebb oldalt tartalmazó könyvek nem játszanak!
Azok a könyvek sem, melyek ugyan állattörténeteket dolgoznak fel, de a címükben csak az állat tulajdonneve szerepel (pl.: Márai Sándor: Csutora, Fekete István: Bogáncs, Eric Knight: Lassie hazatér).

Most a hangoskönyvek sem jöhetnek!

13-at küldtem a biztonság kedvéért, bár nem volt kitétel, hogy egy írótól több nem lehet.

    1. C. A. Sirím: Tigrisszem 
    2. Danielle Steel: Kakukktojás 
    3. Josh Malerman: Madarak a dobozban 
    4. Nick Bruel: Rossz cica fürdik 
    5. Nick Bruel: Rossz cica – Boldog szülinapot! 
    6. Nick Bruel: Rossz cica – Rossz Cica megküzd Béni Bával 
    7. Jószay Magdolna: Múltbéli pillangók 
    8. Nemere István: Sárkánysimogatók 
    9. Agatha Christie: Macska a galambok között 
  10. Egri Zsanna: Beduin sólyom 
  11. Jeff Kinney: Kutya egy idő (Egy ropi naplója 4.) 
  12. Pomogáts Béla (szerk.): A legszebb macskatörténetek 
  13. Pomogáts Béla (szerk.): Macskakalendárium

Megkaptam a 306. plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése