2017. március 9., csütörtök

Rosszullét, de miért?

Ma valahogy rosszul voltam.
Meg nem tudnám fogalmazni, de émelyegtem, gyenge voltam -- nem mintha máskor erős lennék.
Délután már kezdtem megijedni, majd' leestem a gép mellől. Eltámolyogtam az ágyamig, ahol ledőltem másfél órára. Persze a macskák jöttek váltva, nehogy teljes legyen a nyugalom... Hol egyik telepedett rám, hol a másik. Nem tudom, bajt éreznek-e, mert az igaz, hogy nem vagyok egy lefekvős fajta; de most muszáj volt.
Olyan érzékelésem volt, mintha lázálmaim lennének, és még a hideg is rázott.
Ki akartam menni a vécére, de nem nagyon engedelmeskedtek a lábaim.
Mi lehetett ez?
Úgy fél 8-8 felé jöttem helyre fokozatosan, heves szívveréssel.
Nem örülnék neki, ha ez most már rendszeresen elő akarna fordulni, de sajnos, nem tudtam másra gondolni, minthogy indokolatlannak tűnő fáradtság és rosszullét a rák egyik jele.
Ennyi. Lesz még ez rosszabb is.

3 megjegyzés:

  1. Lehet akármi is a rosszullét oka, előző napi vásárlásnál összeszedett fertőzéstől kezdve akármi... Ne csinálj abból lelkiismereti kérdést, ha le kell feküdnöd pihenni. Én ezen már túl vagyok, ha kell éjjel bekapcsolom a gépet, ha nem tudok aludni, nappal meg, főleg, ha front van (amire régebben soha nem voltam érzékeny), amikor nem vagyok jól, ledőlök, esetleg el is alszom. Amennyi minden történt veled mostanában, remekül viseled. Elismerésem. Éppen ezért ezt nem neveztem volna "indokolatlan" fáradtságnak. Egyébként én még sárga rózsát sem kaptam...nem szokás. Bár egy sor köszöntés, vagy egy FB üzenet elég lehetett volna, na de majd jövőre. Ha megérem.

    VálaszTörlés
  2. Ha elmentél volna a Lidlbe történetesen, Te is kaptál volna sárga rózsát.:)

    VálaszTörlés
  3. nálunk éppen egy kis anyuka mellett süvített a golyó a Lidl mellett,(nem virág volt, úgyhogy aznap nem voltam a LIDL-ben.

    VálaszTörlés