2017. március 13., hétfő

Bence és takonykór - Molyhatás kihívása

Változatosság kedvéért ma Bencus nem ment iskolába, mert annyira taknyos, hogy zacskót kéne kötni az orra elé (ismerős helyzet), folyamatos orrfúvás és egy orrfúvással tele is a pzs, szóval az az igazi ömlő, érett takonykór. Egyéb baja egyelőre, mint láz vagy torokgyulladás, nincs.
Hétvégén odavolt, de már eleve megfázva vitték el, nem hibás senki. Vittek "használati utasítást", köptetőt, minden francot, sőt, még azt a qrva sálat sem felejtették el feltenni hazajövet, szóval nem hétvégén lett beteg.
De ma inkább nem ment iskolába, pedig Szilvi még éjjel vasalt, mert ma lett volna az iskolai ünnepség március 15-ére.
Délelőtt Szilvi vásárolt, tescózott (valaminek ma volt az utolsó akciós napja), hazaérve meg bement a gyerek mai kajájáért az iskolába, ezek alatt én voltam itthon gyerekőrként -- de nem volt vele semmi dolgom.
Feküdt, szundított néha, s úgy nézte a tévét.
Én meg tűzhelytakarítottam -- tényleg hálás vagyok ezért a zsíroldó fúvós szerért, amivel igen egyszerűen tisztává tehető a tűzhely.

* *

Ma is abszolválódott egy kihívásom:

Molyhatás
címen olvasóbarát indította, és 110. résztvevő lettem rajta ahhoz képest, hogy fél hónapja él a kihívás!
Szerencsére a tegnap éjjel befejezett könyvvel teljesítettem a 4 db-os kihívást.


7 éve, mióta molyolok, sok olyan íróval, kötettel találkoztam, akiről, amiről korábban nem is hallottam és igazán kár lett volna, ha kimarad az életemből.
A feladat, hogy válassz ki 4 olyan alkotást, amiről itt szereztél tudomást, felkeltette az érdeklődésedet, várólistára tetted és most elérkezett az idő az olvasásra!
Csak a kihívás megjelenése utáni olvasásokat tudok elfogadni.
Az Én és a könyv linket kérem.
Legalább rövid értékelés is szükséges.
Egyszerre kérem a teljesítéseket, lehet polcot is létrehozni.

     1. Chevy Stevens: Nincs menekvés
     2. Amanda Prowse: Mit vétettem?
     3. Elizabeth Haynes: A lélek legsötétje
     4. Natascha Kampusch: 3096 nap
Ezzel a négy könyvvel jelentkeztem és teljesítettem a kihívást.
Megkaptam a 305. plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése