2015. december 3., csütörtök

Macskákról -- pályázati írások füzetei

Ma megint érdemes volt felkelni.
Túl azon, hogy ágyneműcsere (ez is érdemleges tevékenység) kimostam (Daninak és magamnak), kiteregettem; ezek hasznos dolgok.
De azonfelül délután jött ez a küldemény, amit még elég nehéz megszokni: 3 db A/5 méretű folyóirat a Verslistától, melyben a pályázati macskás írások találhatók.
Nagy büszkeségemre az 1. résznek több mint felét az én írásaim foglalják el. A Mirci-novellák 4 része, valamint 6 db cicás vers. Ráadásul mindhárom füzet borító 2. oldalán fel vannak sorolva a dobogósok, így én is.


Attila nem jelezte, tehát váratlanul ért, elcsodálkoztam, majd annál nagyobb volt az öröm.
Utána néztem, hogy hol köszönhetném meg nagy hálálkodási akarásomban, de külön nem akartam ezért a verslistás zárt csoporton belül nyitni, más meg még nem köszönte, hogy ahhoz írhatnék. Így Attilának köszöntem meg privátban. Írtam neki is, hogy nyilvánosan is megtenném, de nem tudtam, pontosan hol kéne az ilyet... Aztán ő azt írta vissza, hogy mivel csak az első három helyezett kapta meg ezt a 3 füzetet így nyomtatva, az összes többi -- és minden érdeklődő -- megtalálhatja a belinkelt helyen pdf formátumban, ezért pont jó ez így, ahogy megköszöntem.:)
Úgyhogy ennyiben is maradt, de én attól még tényleg nagyon örülök. Végül is nyomtatásban megjelent 10 cicás írásom, melyek már ugyan nem először jelentek meg -- A Macska magazin (prózák), verseskönyv és e-könyv (versek), valamint egy rakás online oldalon --, mindegy, lényeg, hogy öröm.:)
Köszönet érte!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése