2010. január 23., szombat

100 szerelmes vers antológia

Következő antológiabeli szereplés úgy jött létre, hogy kaptam egy mélt Beri Róberttől, aki a poet.hu irodalmi portál kulturális vezetője, és magáról bemutatkozásként ezt írja (forrás: poet.hu):

"Amatőr újságíró vagyok. Egy internetes hírportált szerkesztek. 11 éve vezetem a hajdúdorogi versírókat, írókat, zenészeket tömörítő Édentől Keletre csoportot, valamint 2009. november 14-e óta a budapesti Édentől Északra Művészeti Csoportot, amelynek több remek poet.hu-s alkotó is tagja. E csoportokkal folyamatos tehetségkutatást végzek."

Ő és csoportja kiadásában elképzelte a Száz szerelmes vers című kiadványt, melyben 100 szerző 1-1 verse szerepel. Megtiszteltetés volt számomra, hogy a poet.hu oldaláról kiválasztotta egy versemet a tervezett antológiában való szerepeltetésre.
Természetesen beleegyeztem.

A kiadvány borítógrafikáját Cseh Györgyi tervezte.


Szívedbe álmodom magam

Ha vihar jön, sötét fellegekkel,
ha az ég háborúzni kezd el,
ha a szél cibálja a fákat,
és nagyot sóhajt szívemben a bánat -
szívedbe álmodom magam.

Ha a világom már nem színes tünemény,
ha nem szólal meg bennem semmilyen költemény,
ha baljós napok komor búja lep el,
és szívem már semmire sem felel -
szívedbe álmodom magam.

Ha a mindennapok feketének tűnnek,
ha kilátástalannak érzek lassan mindent,
ha saját szívem sajgón-fájón dobban,
és a szivárvány, jaj, de messze van… -
szívedbe álmodom magam.


10 megjegyzés:

  1. Nagyon szép vers! Igazán szíyhez szóló.
    Nem csoda hogy beválogatták a kötetbe - ott a helye.

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen.:) Örülök, hogy így gondolod.:)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a bekerüléshez, nagyon szép a vers!!

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok. Úgy néz ki, megint lesz egy közös kötetünk. :)

    VálaszTörlés
  5. Köszi szépen. Igen, hamarosan megkapjuk az ideit is!:)

    VálaszTörlés
  6. agnesw@citromail.hu2010. szeptember 24. 9:23

    Kedves ! Nagyon szép a vers és örülök, hogy ráakadtam. Nem csoda , hogy beválasztották.
    Én is / nemrég/ tagja vagyok a poet-nak ,és minden vágyam, hogy engem is beválasszanak. gratulálok / most azonnal megnézlek a poeton, mert eddig lehet, hogy nem jutottam odáig,rengeteg verset olvasok itt ezen a lapon. /
    Üdvözlettel ismét gratulálok. Waldinger Ágnes

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen kedves szavaidat. Én is büszke vagyok a "poet"-ságra, remélem, te is kellemes élményekben fogsz ott részesülni.
    Üdvözlettel kívánok sok sikert neked! J.M.

    VálaszTörlés
  8. Az én egyik versem is megjelent ebben a kötetben.
    Egyébként ez egy gyönyörű vers lett... :$

    VálaszTörlés