2018. november 27., kedd

Vegyes ténykedések

Ezen a héten már elég hideg van, fagypont körül végig, sőt... hétvégére --6 fok van jelezve.

Dél körül összepakoltam a szelektáltba való üvegféléket, elkészültem, lementem. A szelektáltnál megszabadultam a cuccból, majd a Coopban vásároltam be. Otthon tudatosult, hogy természetesen nem nézték ki belőlem, hogy gyűjtöm a pontot, és nyilván nem kaptam. De Szilvi mondta, hogy nagyon is jelezni kell önként, minden alkalommal, mert egyszerűen eszükbe sem jut.
A piacon vettem egy ötös banánfürtöt holnapra, anyámnak, meg magamnak egy erőspaprikát.

Csirkemájpörköltet főztem, hozzá főtt tésztát. Céklát ettem hozzá.


Mónival cseteltünk a macskás tervekkel kapcsolatosan.
Danival cseteltünk, később jött is a tiszta ruhákért.
Hogy szabin volt, volt fogorvosnál és leszedette a fogköveket. Hozott anyámtól egy zacskó habcsókot, mely pár napig kielégítette az édességszükségleteinket.

Kiolvastam Sharon Stewart: Anasztázia c. könyvét. Nagyon jó volt... és szerintem simán elmegy felnőtt regénynek is, pöttyösnek szerintem túl drámai.

Este  Konyhafőnök és BK követték egymást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése